Kalas

Idag är det kalas :) Ronja fyller år idag (GRATTIS) och jag fyllde år för precis en vecka sen. Så idag ska vi fira våra födelsedagar på Marite:) Synd att inte alla kan komma, men vi får ha kul ändå helt enkelt :)
Har precis lagt elina och blivit klar med allt, och nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så att jag kan åka till Ronja:)
Igår var vi och badade i önsjön igen, men då var det jag, Ak, Ronja och Mariana som åkte. Jag och Ak hoppade till och med från trampolinen :P Efter det åkte vi hem till Ronja och spelade monopol. Jag förlorade :/ :P Men jag är inte så dålig förlorare så det gör inget:P
/Benny

(Hittade den här bilden och blev tvungen att lägga upp den! :P Haha kolla va rund jag var i ansiktet:P )

Kommentarer
Postat av: Sabina

Inte bara ansiktet du va rund i ;)

2010-08-06 @ 22:00:14
URL: http://sabiinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0