Veckan

Veckan har varit upp och ner. Ena stunden har jag mått så bra och haft så roligt, och andra vill jag inte ens klvia upp ur sänger för att genomlida ännu en dag. Jag vet inte vad jag ska säga just nu. Allt har bara skitit sig totalt. Men nog om det, de kan jag hålla för mig själv.
Idag har jag för första gången i mitt liv varit och badat i önsjön:) Eller ikväll kanske jag ska säga. Jag och AnnaKarin bestämde oss för att åka och bada någonstans med kläderna på och med oss drog vi Ellika och Marie. Fast Marie badade inte för hon var förkyld, men hon tog ju kort istället då :)
Fler sånna här kvällar som denna. Man behöver det ibland helt enkelt. Det är uppfriskande :)
Nu ska jag kolla på ännu en film, sen får vi se hur morgondagen blir.
En dag i taget.
/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0