FotoA

Idag skulle jag har haft sång tillsammans med Frida igen, men hon mådde inge bra och jag har fortfarande hosta och har ont i halsen så det blev inget av med det. Men jag åkte iaf in på skolan och åt lunch och hade Foto A. Vi skulle redigera bilderna vi tog förra veckan, åsså skulle vi ta en bild på en gammal lärare och göra den 20 år yngre. Jag och Christoffer jobbade tillsammans, så när vi hade redigerat lite på dom andra bilderna och hade tagit fotot så åkte vi hem till han och började göra bilden yngre:P Blev inte klara med vi ska förtsätta sen.
Ska dit om ett tag igen så får vi väl se om vi gör det då eller om vi kollar på Harry Potter iställe:P
/Benny


Juste, jag fick en present av älsklingen idag också:) Det var ett par solbrillor:)
Han köpte ett par likadana till han fast svarta. så här ser dom ut :)
Tack så jätte mycket!:)<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

finiga ;D

2010-02-23 @ 22:26:03
URL: http://willja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0