Yesterday

Igår firade jag och Christoffer "1 år".
Dagen började med att jag var tvungen att vara barnvakt, och Christoffer låg kvar och sov i sängen. Så jag tänkte att det var det prefekta tillfället att laga frukost åt han. Han fick makaroner (som han älskar) köttbullar och ägg:P Sen kom Sabina och tog över mitt barnvaktande. Christoffer åkte hem och duschade och så och jag fixade iordning mig hemma innan jag for dit. Sen lagade vi middag, väldi gott blev det:) Sen på kvällen åkte vi och kollade på bio "edge of darkness". Den var bra :) Lite dåligt slut bara, det gick så fort. Iaf, sen missade vi sista bussen hem, så vi gick halvvägs hem sen fick vi skjuts av Christoffers kompis Rasmus den sista biten. När vi kom hem så kollade vi på tv och Christoffer fick ett armband av mig för att han betyder så mycket<3
Och nu sitter jag här igen och är barnvakt och Christoffer ligger och sover så sött i sängen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0