Long time, no see

Nu har ÄNTLIGEN poppis Amanda kommit hem till Sverige:D
Så som jag har saknat henne!!
Hon har varit i Australien i 5 veckor :S
Men nu på måndag så får jag träffa min tjej igen och ta igen en MASSA prat:D

Ska faktiska städa hennes lägenhet innan som kommer till östersund också,
 så när hon kommer hem så kommer det att lukta jätte gott tack vare mig :P


Nu är jag snart på väg till skolan,
har inga lektioner på Torsdagar förutom kör som börjar kl halv 4 och slutar 5.
Meningsfull dag. NE
Tänkte iaf så här idag när jag vaknade,
Ja men nu har jag lång tid kvar innan jag ska på skolan så jag kan ju duscha och
vara lite frech när jag kommer dit.
så jag duschade och tänkte att jag her i nå klet i håret efteråt för det kletet ska
tydligen vara bra för håret om man fönar det,
men så duktig som jag är så hede jag i ALLDELES för mycket, så nu ser det bara fett ut så jag satt upp det iställe:P haha gud va duktig jag är :P
Jaja nu ska jag ut till bussen och åka till skolan och se om jag har några vänner där :P
/Benny

Haha nu såg jag att jag missat bussen :P min tur dag idag.


Kommentarer
Postat av: ak

hehe grattis till att äntligen skaffa blogg. Har hört ryktas att du frågade fler än mig om du skulle göra det ;)

2010-01-28 @ 20:19:03
URL: http://annnakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0