Mammi

Idag har jag haft en lektion och det var kör.
Alltså, vissa människor fattar man sig inte riktigr på, menmen. nog om det.
det här ska inte bli någon klag blogg för sånnt är bara störigt ;)

Efter skolan åkte jag och Christoffer upp till mamma och åt middag. Lasange, väldigt gott! :)
Jag fick ett par nya leggings också, snällt av henne :)
Båda trodde att det var sånna med hål på sidan men när jag provade dom så insåg jag att det var hål fram på smalbenet, ska kolla mer på dom sen, blev bara ett snabb test nu:P
Nu ska jag skynda mig för jag ska iväg till Christoffer. Kul att vi har lektion kl halv 9 imorgon :S Jobbigt eftersom att jag inte är van att börja skolan så "tidigt".:P
/Benny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0