My first one

Jag har gjort de, jag har skaffat blogg :P
Haha, jag trodde aldrig att jag skulle de men si på fan,
allt kan händaXP

Synd bara att jag är så dålig på att skriva något roligt och intresannt, så vi får väl se om det är någon som kommer att bry sig om att läsa;)

Här kommer en bild på hur jag ser ut "ibland":P
Haha jag bjuder på detta eftersom att det är det första inlägget:P


Får be om ursäkt för min väldigt snygga design också;)
Ska be någon att fixa den så som jag vill att den ska se ut:P
/Benny


Kommentarer
Postat av: melissa

Ja du är i desperat behov av ny design stumpan=) ordentligt påhittigt namn också, nästan lika påhittigt som mitt=P jag länkar dig från min nu..puss

2010-01-27 @ 21:13:45
URL: http://melissaeriksson.blogg.se/
Postat av: Patricia

tycker bilden va fin :D

2010-01-27 @ 23:47:49
URL: http://fernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja inte sååå fin design, men det är ju innehållet som räknas :)

2010-01-28 @ 09:11:48
URL: http://willja.blogg.se/
Postat av: Marina

Tokiga människor! Jag tycker designen är superfin och inte som alla andras. Du är supersnygg i håret och jag vill jättegärna läsa i din blogg. Första gången jag hör smeknamnet Benny på dig. Älskar dig. osv. osv. Kram från världens bästa moster.

2010-01-28 @ 21:58:38
Postat av: Mamma

Jag gillar din blogg, och den är visst intressant! Man blir glad av att läsa den. :-) Min "livsnjutare"! <3<3<3 / Puss och Kram från Mammi <3<3<3

2010-02-11 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0