Tjohoo

Här kommer en liten snabb uppdatering på min helg.
I fredags var jag först ut och red, och det gick jätte bra så jag blev på superbra humör.
Sen på kvällen skulle jag ut med Ronja, Maria och Annakarin. Men AK tappade bort sin väska så hon hade inte legget med sig så hon fick gå hem iställe för att gå på krogen. Det var lite trist :/ Men vi andra gick dit iaf och hade kul:)
Igår låg jag och slappade i sängen och kollade på tv halva dagen, sen åkte jag hem till Christoffer och åt mat och hade jätte mysigt:)
Idag har jag inte gjort så mycket, kommit hem från Christoffer och sen bara suttit här.
Haha apropå Christoffer, han har skaffat facebook och det var nog det sista jag trodde:P Men det är kul :)
Ne nu ska jag gå och äta "frukort" ;)
/Benny

P.S Jag tycker om min pojke<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0