Birthday

Har jobbat rätt mycket nu dom senaste dagarna. Därför jag inte har skrivit på ett tag. Rätt jobbigt men skönt att kunna få lite mer pengar i månaden:)
Jag fyller ju iaf snart år, och jag har funderat lite på vad jag önskar mig, men allt jag har kommit på är så dyrt. men jag tänkte iaf skriva upp här lite av sakerna jag önskar mig :)

ÖNSKELISTA:
Longboard
Ridläger
Akustisk gitarr
Hopp lektioner i Hara
Systemkamera
Pengar

Sen har jag inte kommit på något mer än så länge, en bil kanske :P haha nerå, det kommer jag aldrig att få:P
Ne nu ska jag nog ta o åka och hälsa på Ronja. Sen ikväll kanske jag och Christoffer ska kolla på Shrek :P 
/Benny
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0