:)

Jobbade till 3 inatt och vaknade typ vid 2 idag :P Det är så jävla skönt att sova när man är helt slut:P Iaf, käkade frukost och sen åkte jag med Carina och Julia och kollade på en häst medans Christoffer och Rickard var och kollade på en bil. När vi skulle hem så hade dom fått punka en bit innan där dom skulle hämta oss, så vi blev stående där i en och en halv timme ungefär. När jag kom hem så hade pappa och lisa kommit tillbaka igen, dom och barna har varit hos hennes föräldrar och hos Linda sen förra fredagen. När jag kom in på mitt rum så hade jag fått en överaskning. På min säng stog det en kartong med kläder i :D
Det var: 10 par trosor, 8 par strumpor, 3 par knästrumpor, tre par linnen och 8 par leggings :D Och jag som verkligen behövde allt det :) Så nu är jag glad:)
Har jobbat så mycket nu på sista tiden så jag har jätte jätte ont i fötterna, skulle behöva en regäl fotmasage kan jag säga :P
Jaja nu skaj ag skriva personligt brev.
/Benny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0