Jobbjobbjobb

Nu vill jag ha ett fast jobb med fasta arbetstider. Vill nog helst ha ett jobb i affär, typ på ica eller något. Det tror jag skulle passa mig:)
Idag har jag varit barnvakt åt elina. Vi åkte in på stan och gjorde typ ingenting:P Gick och lämnade pengar till Sabina som jag var skyldig henne, sen gick vi på karamellagret och hälsade på AnnaKarin som jobbar där :)
Igår var jag och kollade på eclipse med Ronja och AnnaKarin :) Den var väldigt bra, och nu längtar jag tills 4an kommer :P
I Måndags var jag på stan med Christoffer också. Köpte mig ett par shorts och ett par skor. Men skorna gock jag och lämnade tillbaka dagen efter, dom var lite små + att jag egentligen inte har råd att köpa dom.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, tänkte att jag kanske skulle åka hem till AK en sväng om jag får :P
Nu ska jag gå och kolla om maten är färdig, jag är hungriii! :)
/Benny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0