Mörkare?

Kom hem från jobbet för ett tag sen. skulle egentligen inte jobba idag men det har ju varit så fint väder så det var tydligen kaos och dom behövde fler som jobba. Ska jobba imorgon också, börjar kl 17 och har ingen aning om när jag slutar. hoppas inte det blir jätte sent bara.
Jag har börjat fundera på om jag ska färga håret ljusbrunt eller något, men jag kan inte bestämma mig. Så jag tänkte att ni som läser kan väl lägga in en kommentar och säga vilken färg ni tycker att jag ska ha på håret?:)
Nu ska jag kolla på en film och äta pringles :)
/Benny

Kommentarer
Postat av: Marina

Ljust, absolut ljust!

2010-07-04 @ 00:02:03
Postat av: Mormor

Ljust ljust absolut

2010-07-12 @ 10:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0