Jobb

Idag har jag varit på jobbintervju, tror faktiskt inte att jag får det. Vill inte ha det egentligen heller, vill hellre jobba bland människor än att sitta i en telefon. Men man får väl ta det man får. Jobbade i fredags och lördags på gamla teatern, det gick ganska bra, förutom att i fredags så hade jag så jävla ont i benen så jag trodde typ att jag skulle börja grina, men jag höll mig :P Hoppas att jag får jobba där något i veckan också så att man får in lite pengar :)
Nu sitter jag vid min nya dator :) Min lillebror köpte en ny så då fick jag hans gamla:) Fast nu har han länmat tillbaka den nya men han kan glömma att han får tillbaka den här, tror faktiskt inte att han vill ha tillbaka den heller :P det enda jobbiga är att jag inte har någonting på den här datorn, bara internet och det är lite segt :P men jag får väl ta och fixa till det :P
Nu ska jag gå och göra något annat:) Ha det så bra alla som läser :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0