Jul i kapernaum

Idag har jag varit på stan och gjort lite saker. Var först in på kornboden och arbatsförmedlingen, sen gick jag på stan med Ronja. Hittade ett par svarta jeans shorts på gina som jag skulle vilja köpa, tror jag ska dit på Fredag och kolla en gång till och bestämma mig då:) Var inne och kollade på hemsidan också och där finns det jätte mycket fina saker, så jag kanske köper något annat iställe:P kanske ett par ljusa jeans shorts:) Vi får se hur jag gör:) Var också in på ronjas jobb och kollade om jag kanske skulle kunna få jobba där i höst om jag inte hittat något annat, så hon skulle ringa till mig när det börjar närna sig:)
Just nu sitter jag och kollar på jul i kapernaum:) Det är amandas film och jag glömde lämna tillbaka den innan hon flytta så jag tänkte skicka den på posten, men då vill jag hinna kolla på hela innan, så jag passar på med det nu när jag inte här något annat att göra :P
/Benny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0