Studenten

Ja men då var man klar med skolan då, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN :P och nu är jag arbetslös, tror jag :P Var på arbetsförmedlingen igår, så jag hoppas att jag får ett jobb som jag vill ha snart :) Det är lite trist ändå att ha gått ut skolan nu när man börjar prata mer med alla. Men kan ju hoppas att man kan förtsätta prata med dom och kanske hitta på något, om jag inte är för feg :P  
Och Amanda den jäveln har ju flyttat nu! Tycker att hon ska komma tillbaka hit till östersund. Hon gör bättre nytta här!
Något är fel med mig just nu också, är så himla trött helatiden :S Hoppas att jag blir piggare snart för jag orkar inte vara så här :P kan ju bero på att men ha druckit lite mer dom senaste veckorna än vad man brukar:P
När sabina kommer hem imorgon så ska jag diska hos henne och tjäna lite pengar :P Det är alltid bra att ha en storasyster :P
Igår var jag på stan med christoffer också, han köpte en china (så tror jag att det stavas:P) och ett stativ. Och jag köpte en tshirt för 49.50 :P skit billigt så jag är nöjd :) HM är fan as bra att handla på, allt är mycket billigare där och jag tycker inte att den är nå fel på kläderna :P
Var på bio i söndags med älsklingen också, vi kollade på robin hood:) Den var faktiska jätte bra! :) Också igår var jag hemma hos AnnaKarin och kollade på Twilight 2 den var också bra, nu längtar jag till 3 an kommer, tror att det var premiär på den den 30 juni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0