ZzzZzz

Dom senaste veckorna har jag kännt mig så himla trött. Jag har inte gjort något speciellt för att vara så trött som jag är. Jag kanske bara har sovit för mycket, det kan ju vara så, vem vet? Min dvd har gått sönder så jag fick låna min lillebrors xbox360 så nu sitter jag och kollar på när christoffer spelar NHL men jag ska nog lägga mig snart.
Har äntligen lagt in bilderna på datorn också, det länns skönt. Kändes så tomt att ha en dator som man bara hade internat på:P Tyvär så har jag ju inga högtalare än så jag kan ju inte lyssna på musik, men det kommer väl det med, allt tar sin tid:P 
Var ute och övningskörde idag. Första gången jag körde i stan :P eller i och i jag körde bara igenom:P men det gick iaf bra :) jag ska nog kunna ta körkort jag med :P Men jag tänker vänta tills jag har alla pengar jag behöver till det så att det går fort när det väl gäller:)  
Jaja, nu ska jag kolla på när christoffer spelar klart den här matchen sen ska vi sova, vi har ju viktiga möten imorgon:P
Hejdå
/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0