Ääää

Jag har jätte tråkigt. Christoffer är och repar, Amanda är sjuk, Sabina jobbar och jag sitter här. Men imorgon blir det roligare:) Då ska jag kolla på när älsklingen spelar med Maximum Taste, det blir kul!:)
Imorgon är det också sista dagen innan lovet! :) Har inte så mycket planerat inför det. Det enda jag vet är att jag ska med Christoffer till Gräftåvallen nästa torsdag, det ser jag fram emot:) Då kanske man får åka lite bräda och skoter:) Men bäst av allt, jag får vara med min älskling hur mycket som helst:)<3
Nu orkar jag inte skriva mer, nu ska jag sätta mig och kolla på tv och vänta på att Christoffer ska höra av sig:)
/Benny


Kommentarer
Postat av: erika

låter mysigt :D

2010-03-07 @ 13:43:45
URL: http://luukskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0