Boring

Sitter hemma och är barnvakt, men jag ska inte vara det så länge för pappa kommer snart.
Idag har vi haft musikalträning. Gick väl sådär. Snart är det ju faktiskt premiär. Bara en och en halv vecka kvar nu. Så ni som inte har köpt biljetter och funderar på att göra det så är det nog dax snart.
Nu ska jag gå och byta bajsblöjja. BLÄ!
Hon ljög, det var inge bajs i blöjjan.
Jag har tråkigt. Jag vill göra något ikväll men så lär det ju inte bli..
Jag köpte en skinjacka på marknaden förra veckan också, skit snygg är den, och det kostade bara 250 kr:O Det gjorde mig glad:D Fick ett skärp av mammsen också, tack:)  
Jaja, nu ska jag väl ta och vara med Elina.
/Benny 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är jättefin i den jackan!!! :-)

2010-03-21 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0