Shoes

vårt internet har inte fungerat eftersom att vi har flyttat så jag har inte kunnat skriva på ett tag. Men nu fungerar det igen:)
Vad har jag gjort då som jag kan skriva om.? Jo, jag har köpt ett par nya skor :D Eller det var mamma som betalade:) Lägger in en bild nedanför. Jag är as nöjd, dom ser inte riktigt ut som dom på bilden men typ:)
Nu vill jag bara börja använda dom, men det känns lite tidigt än.
Har börjat sola också till balen så att man inte är blekast:P Haha. det kan väl vara fint det också men jag vill inte vara de:P
Imorgon har Christoffers band konsert också, så jag ska gå och kolla på den, det blir kul :)
Nu ska jag äta mackor med krabbröra, mums! :)
Hejdå:)
/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0