Farsdag

I helgen har inte mycket hänt. 
Har jobbat med Ronja hela helgen faktiskt :D Det var väldigt kul eftersom att vi inte har jobbat tillsammans så mycket :)
Jag hade ju prov i fredags också och det gick skit dåligt kan jag säga! Ingen var nog beredd på att dom frågor som kom skulle komma. Jag menar, vem fan vet vad kexet man får till kaffet heter !? Inte jag iaf. 
Igår var det ju farsdag också så alla utom Andreas åt middag tillsammans och grattade pappa :) Av mig fick han en mugg som det stod MY DADY ROCKS på, tyckte att det passade han ;)
Idag har det faktiskt inte hänt så mycket. Var först på skolan och sen åkte jag på max med Erica och hennes mamma och åt :) Hon skulle lämna ett cv där så det var väl lika bra att passa på med tanke på att jag hade kuponger därifrån :)
Sabina har ju fått lägenhet i gbg så hon skulle ta alla möbler härifrån så lägenheten i princip skulle stå tom kvar till mig, men idag kom hon på att jag skulle kunna få köpa alla, rubb och stubb för bara 10000kr :D Ganska jävla bra pris med tanke på att soffan är alldeles ny och samma sak med tvn, och den är inte liten heller, 50" :D Men måste fixa fram dom första 2000 den här månaden så att hon kan köpa en ny soffa till hennes lägenhet. Kom då på vad jag önskar mig mer i julklapp. Önskar mig pengar till möblerna så att jag kan betala av det så fört som möjligt :) Så är allt mitt sen :D Men så här ser iaf min önskelista ut för det här årets jul :)
*Presentkort på Z
*Pengar till möblerna
*Systemkamera
*Pengar
*Bra dvd filmer
Nu orkar jag inte skriva mer:P 
/Benny
Här kommer lite bilder från gårdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0