I´m Movin´ On

Har inte haft mycket att skriva på sista tiden.
Har gått skola och i Onsdags var vi ut med klassen :) Det blev en väldigt bra kväll :) I Torsdags gick jag skola igen som alla andra dagen, sen på kvällen jobbade jag på gamla teatern.
I Fredags var jag på Olearys, var så himla mycket folk där så man höll på kvävas men jag hade en trevlig kväll, tog det rätt lungt :)
Och i Lördags jobbade jag på gamla teatern igen :) Gick bra men var himla trött på slutet eftersom att jag jobbade i 14 och en halv timme :S Och nu har jag gått och fått en förkylning också.
Det är väl det jag har gjort dom senaste dagarna.
/Benny

Kommentarer
Postat av: Marina

Du e dösnygg som pirat gumman!

2010-11-02 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0