upside down

Ja, vad händer?
Den här veckan ska vi jobba i köket med klassen. men dom tre första dagarna ska jag vara i disken :P Inte allt för kul, men någon måste ju göra det också :P
Vad har annars hänt ?
I fredag va det lite folk här på förfest innan alla drog ut på krogen. själv så kom jag inte dit förän klockan var halv 2 :P Sen på Lördagen jobbade jag på gamla teatern :) Det var rätt kul faktiskt. Eftersom att det var taxigala så var ju pappa och Lisa där och dom slank ju ur sig ett och annat :P men det kan ju bli kul och se hur det blir med de dom sa :P Sen i Söndags skulle jag baka med Ronja och David men det hade jag glömt bort. Var så jävla trött så jag orkade inte ens svara när dom skulle ringa och påminna mig :P När jag hade tagit mig ur sängen så fick jag ju höra att jag var lite sen, så jag skyndade mig upp men dom var redan färdiga :P Men det var ju snällt att jag fick äta av det dom hade bakat iaf, även fast jag glömde bort dom :P
Måste gå och lägga mig i tid ikväll eftersom att vi börjar kl 7 på morgonen :S
/Benny
*Det går bra nu*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha söööööööööööööt <3

2010-11-23 @ 23:18:04
URL: http://willjafy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0