Borås

Idag har vi varit i Borås i knalleland och gått i gallerior:)
Handlade mer kläder även fast jag inte borde men det är mycket roligare att handla på andra ställen än hemma :P
Vi tänkte gå och bowla idag men det var fullbokat hela kvällen så det blev inte så. Istället har vi kollat på film och ätit massa gott :)
Igår gjorde vi inte så mycket efter att vi kom till Borås. Vi åt middag och kollade på idol sen gjorde jag, mamma och Sabina ansiktsmasker :P Tror inte att mamma har gjort ansiktsmask allt för många gånger för det såg ganska roligt ut när hon skulle he på den:P
Senare på natten satt jag och sabina upp lite längre än dom andra så vi tänkte att vi skulle ha lite kul så när mamma låg och sov så vi målade i hennes ansikte :P Men tyvär så hade nästan alla försunnit när hon vaknade, men det gav oss iaf ett väldigt gott skratt :P
Nu ligger alla och sover och jag ska väl också ta och göra det snart, men först tänkte jag att jag skulle lägga upp bilder på när vi gjorde ansiktsmask, på vår konst och på kläderna jag har köpt:)
Ett par leggings från JC
Ett skärp från B-Young och en tröja från JC
En bh och ett par trosor från H&M
Här kommer bilderna från gårdagen :P
Sabina:)
Jag
Mamma:)
Alla
Och här är min och Sabinas fina konst:P
Det var alla :)
Imorgon kl 7 på kvällen sitter vi på tåget hem igen. Ska bli skönt att få komma hem faktiskt, vi har haft det bra här förutom att det är så jävla kallt. Men ni vet vad man säger, borta bra men hemma BÄST! :)
Hoppas att alla har det bra där hemma och att det är varmare än här:P
/Benny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0