körkort

Idag har jag varit ute och kört med pappa :) han tycker att jag kan köra nu så nu ska jag bara plugga in teorin sen ska jag ta körkortet :)
Nu sitter jag hemma hos pappa och lisa och är barnvakt åt elina medans pappa fixar en grannes tv.
I måndags var jag och kollade på när Emelie dansade :) Man önskar att man själv kunde dansa kan jag säga :P haha:P
Men jag har iaf gjort ett kontrakt med mig själv :P Jag ska inte äta mat ute igen förens det finns pengar över till det. :P Åsså har jag gjort ett träningsshema som jag måste följa varje dag:P Har följt det två dagar nu och känner mig redan duktigare :P haha! Jag ska fan inte gå upp bara för att jag har börjat jobba på 11ans :P haha!
Funderar på om jag ska fråga emelie om hon kanske vill gå och fika med mig idag :) Man blir alltid på så bra humör när man träffar henne för hon är alltid så glad! :D <3
Jaja nu ska jag vänta på att pappa kommer hem, sen ska jag nog åka tillbaka till stan:)
/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0