Last day

Ja vad har jag gjort dom senaste dagarna då?
I söndags var jag och kollade på toy story som jag har velat se jätte länge:D Den var så klart jätte bra, den heter som sagt toy story så den kan ju inte vara annat än bra! :)
Sen i måndags fick jag min dator :) Är jätte nöjd :) Det ända som är jobbigt är att internet inte fungerade :S :P Men jag får köpa nytt bara :)
Vad har jag mer gjort då?
Jag har jobbat åsså har jag kollat på film med kompis :)
Har inte hänt så mycket faktiskt, vart rätt lungt, men det är skönt ibland:)
Ikväll ska jag sätta mig på tåget med Mamma, Andreas och Liv för att sedan åka hela vägen till Göteborg för att sedan åka buss till Borås där Sabina bor :) Ska bli kul att träffa henne igen:)
Kommer hem på måndag igen och då börjar min utbildning som jag ska gå :) är lite nervös men det ska nog gå bra hoppas jag :P
Nu har jag inge mer att berätta för tillfället :P Kanske skriver igen när jag sitter på tåget och har tråkigt :P
/Benny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0