Linser

Såg på en annan tjejs blogg att hon hade skaffat nya färgade linser :) Tror ni jag blev lite sugen eller :P
Var inne och kollade nu, och gud så många fina linser det finns :P Hittade 4 st som jag ville ha så det går på ungefär 700 om jag ska köpa alla :P Men det är ju så himla roligt att prova något nytt så jag skulle verkligen vilja göra det även om jag kanske inte riktigt har pengar till det just nu :P Det kanske blir nästa månad eller något :)
Men vad har jag gjort idag då? Jo jag var på min första utbildnings dag idag :) det känns faktiska bra än så länge :) Alla var väldigt trevliga och så så det kommer nog att bli bra det här:)
På Fredag efter att jag har varit på skolan och efter att jag har jobbat ska jag har sleepover med Emelie :D
Vi ska bara mysa hela kvällen och göra ansiktsmasker och kolla på film och som sagt bara MYSA :) Ska bli super kul tycker jag ! :)
Ne nu ska jag äta choklad, dricka cola och kolla på tv. :) Är helt slut efter den här dagen :P
/Benny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0