Lovetrap

Idag har jag varit på stan med Elina och Emil. :) Pappa jobbade och Lisa var på begravning så jag fick ta hand om dom. Och när jag ändå var där så syndade jag igen :P Jag köpte en tröja, en kofta och en mössa :P Så den här månaden än så länge så har jag köpt: En mössa, en kofta, ett par leggings, ett par jeans, en tröja, en skjorta, en kajal, en klocka, tre par armband och 4 nagellack:P haha Inte bra! :P Jag ska inte gå på stan helt enkelt :P Man hittar bara en massa saker som man vill ha :P
Funderar på om man kanske ska ta och gå ut imorgon. det var ett tag sen nu känns det som:) Jaja får fundera mer på det:)
På söndag är det hopptävling i hara också. Har inte bestämt mig om jag ska vara med eller inte. var ett tag sen jag hoppade sist så jag är lite ur form tror jag :P
Jaja nu ska jag fortsätta kolla på ronja rövardotter med Elina :P
/Benny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0