Myshelg<3

Den här helgen har varit super bra än så länge :)
Igår var det först skola, och där fick vi bara en bok som dom sa att vi skulle läsa minst 50 sidor i. Sen jobbade jag på 11ans och efter det blev det mys med Emelie :) När jag hade slutat så gick jag, Emelie, Ronja och David på pizza land och köpte med oss pizza hem till mig och åt och pratade lite :) Sen åkte David och Ronja hem och då hade jag mys med Emelie :) Vi skulle kolla på film och göra ansiktsmask men blev inte riktigt så :P Vi satte igång en film sen satt vi och pratade jätte jätte mycket :P Men det var jätte mysigt :) Vi gick inte och la oss fören klocka var typ 4 :P Sen idag var jag med Emelie tills hon åkte hem sen gick jag på paus och fikade med mamma och hennes kompisar :) Efter det övningskörde jag lite sen åkte jag och Emelie och kollade på stenkult i månsken:) Och nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt:) Det har varit en alldeles utmärkt helg! :) Fler sånna vill vi ha! :) På måndag börjar verkligheten igen.
/Benny
En väldigt gammal bild från stenbrottet 08 :P

Kommentarer
Postat av: emelie

haha fy vilken gammal o ugly bild på mig! meen jag hade supermysigt gumman! måste göras om! :)

2010-10-28 @ 17:30:58
URL: http://emelieeohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0