Time goes by

Har varit med AnnaKarin nästan hela helgen.
Kollat igenom massa gamla bilder och gud vilka minnen man har! Saknar gamla tiden så in åt.... saknar också alla som man knappt pratar med längre. Tycker att vi ska fixa något så att man får träffa alla igen!
Kollade på Dirty Dancing 2 igår för första gången och jag är helt förälskad! Min nys kärlek så att säga ;) haha!
Den här helgen har också varit lite upp och ner! Men nu släpper jag allt och tar nya tag! :) Ingen mening att bry sig om allt som varit! Känns ändå omöjligt!
På fredag går jag ut skolan också! :D Längtar som tusan! Då ska firas!! :D Ååh vad kul det ska bli! :D :D Kan inte beskriva hur mycket jag längtar! :D
Har gjort om min header också. Kändes som att det var lite på tiden ;)
Ne nu ska jag leka lite med Ronja. Ska försöka fortsätta skriva här! Har ju som glömt av det helt :P
/Benny

Gamla godingar från förr :) <3



Kommentarer
Postat av: Marina

Men, redan färdig? Grattis gumman, vad skönt. Har det varit en bra/rolig utbildning? Kramar från världens bästa moster!

2011-01-24 @ 01:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0