Duktig jag

Glömer ändå bort att skriva även om jag säger att jag ska göra det.
Konstigt att folk fortsätter kika in på min blogg:P
Jag har jobbat väldigt mycket den senaste tien. Närmare 20 dagar i rad:S Jobbigt men värt pengarna!
Idag var jag på gymmet för första gången. Eftersom att ronja har flyttat så tog jag över hennes gymkort på golds. Känns skönt att komma igång så här lagomt till sommaren:)
Har fått en heltids tjänst på gamla teatern i sommar också, så då hittar ni mig på uteserveringen:) Känns skönt att få jobba utomhus igen! :)
Annars har det inte hännt mycket i mitt liv. Ronja har flyttat, Julia ska flytta och jag blir kvar själv med AK :S FAN! haha nerrå :P Vi får väl komma på nå kul att göra utan dom!
Borde egentligen ligga och sova nu men sömnen vill som inte komma så då bilr det att jag sitter här iställe.
Ska nog he igång nån film på datorn tror jag, så kan jag somna till den:)
Imorgon är det oh yes också. Vill dit men får se hur det blir. Hade Julia varit hemma så hade inte det varit något snack om att vi inte skulle gå, men men.
Ne nu ska jag invänta trötthet.
/Benny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0